Het laatste project met een verschrikkelijk grote projectgroep (13 personen). Aan de hand van een aantal stellingen over de hedendaagse problematiek in de maatschappij hebben wij twee campagnes opgezet om enerzijds ouders te informeren over de gevaren van het Internet voor hun kroost en anderzijds om jongeren er op te wijzen dat niet elk gedrag (dat terugkomt in bijv. videoclips) gewenst is.
Minpuntje was dat er -voor het eerst in 12 blokken- meerdere personen waren die meewerkten aan de vormgeving, hierdoor is naar mijn mening de consistentie verloren gegaan.
Tutor | Martijn Ouburg |
Jaar | 4 (200) |
Project | 12 · Competent talent |
Naam projectgroep | De media beïnvloeden jongeren verkeerd |
Projectgroepleden | Sophie van Elk, Dony Potasse, Elga Zonneveld, Rebecca van der Tholen, Denny Brandsen, Eveline Plantinga, Dirk Smit, Sebastiaan Sambrink Sanderink, Nikki van Hek, Michael Bruinhard, Mariëlle Budwilowitz, Virgil Chocolaad en Shirley de Jong. |
Individueel eindcijfer | 8 |
Eindproduct | |
Advertentie | |
Boomerang card | |
Posters |